قوانین و مقررات

۱) چرا از سایت رزرواسیون آنلاین ندای کرمان  برای رزرو اقامتگاه استفاده کنیم؟

ندای کرمان سایت رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه در استان کرمان است. می‌توانید با دسترسی به بانکی از اطلاعات هتل‌های استان کرمان، اعم از قیمت، مشخصات و موقعیت جغرافیایی در کوتاه‌ترین زمان، بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب را انجام دهید.

همکاران ما در ندای کرمان بصورت شبانه روزی پشتیبان رزرو شما خواهند بود تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال در زمینه رزرو هتل‌ و اقامتگاه، شما را همراهی ‌کنند. با رزرو محل اقامت خود در ندای کرمان ، با اطمینان سفر کنید.

۲) چگونه می‌توان در ندای کرمان  ثبت نام کرد؟

کاربران محترم می‌توانند با وارد کردن ایمیل، شماره تماس و رمزی اختصاصی برای ورود به بخش کاربری خود در سایت عضو شوند و در هر زمان برای رزرو اقامتگاه مورد نظر، از همان نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سایت استفاده کنند.

۳) آیا اطلاعات اقامتگاه‌ها که بر روی سایت قرار گرفته شده، درست بوده و قابل استناد است؟

اطلاعاتی که بر روی سایت قرار داده شده، توسط کارشناسانی متخصص جمع آوری و تدوین شده اند. این اطلاعات از سمت هتل‌ و اقامتگاه‌ها اعلام شده و قابل استناد است.

۴) روش و نحوه جستجوی اقامتگاه‌ها به چه صورت است؟

برای جستجوی اقامتگاه ها/هتل باید به صفحه مربوطه مراجعه و پس از انتخاب شهر مورد نظر، نام هتل مورد نظر انتخاب بعد  تاریخ را مشخص کنید.در صورت نیاز به تغییر مواردی که در قسمت جستجو وارد کرده‌اید در هر صفحه می‌توانید از منوی بالا برای تغییر در مقادیر وارد شده، استفاده فرمایید.

۵) آیا هر شخص می‌تواند برای دوستان و بستگان خود رزرو انجام دهد؟

بله، تنها با اعلام نام یکی از مسافرین به عنوان سرپرست می‌توان رزرو اقامتگاه مورد نظر را انجام داد.

۶) رزرو اقامتگاه به چه روشی امکان پذیر است؟

هر فرد می‌تواند محل اقامتگاه خود را انتخاب کرده و با وارد کردن تاریخ رفت و برگشت یا مدت اقامت خود و کلیک بر روی کلید رزرو، در لیست مسافرین هتل قرار بگیرد. در صورت پرداخت هزینه اقامتگاه و دریافت واچر، رزرو اقامتگاه قطعی خواهد شد.

۷) در صورت مواجه شدن با مشکل در زمان رزرو چه کاری باید انجام داد؟

در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان رزرو با همکاران واحد پشتیبانی ندای کرمان  (با شماره تلفن ۰۳۴۳۲۴۷۲۲۸۸) تماس حاصل فرمایید.

۸) مبلغ درج شده و قابل پرداخت، کل هزینه‌ای است که باید پرداخت کرد؟

بله، در زمان رزرو مبلغی که نمایش داده می‌شود، کل هزینه‌ای است که باید پرداخت شود/ به استثناء زمانهایی خاص که قیمت ها متغیر است و مبلغ پرداختی به صورت علی الحساب خواهد بود.

۹) قیمت‌های روی سایت ممکن است تغییر کند؟

بله، در صورت تغییر قیمت از سوی هتل، قیمت مندرج بر روی سایت تغییر پیدا خواهد کرد. این تغییر بر اساس تغییر فصل صورت می‌پذیرد. صنعت توریسم در شهرهای مختلف طبق تغییرات آب و هوایی‌شان، تغییر می‌کند.

در واقع اقامت در این شهرها در فصول مختلف، دارای قیمت‌های متفاوتی است.

۱۰) واچر چیست؟

رسید پرداخت و تاییدیه رزرو اقامتگاه را “واچر” می‌گویند. واچر پس از پرداخت از سوی سیستم رزرواسیون ندای کرمان  صادر می‌گردد و در اختیار رزرو‌کننده قرار خواهد گرفت.

۱۱) در صورت رویت پیام پرداخت ناموفق چه اتفاقی رخ خواهد افتاد؟

در صورت مشاهده خطای پرداخت ناموفق از سوی درگاه بانک تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ پرداختی به حساب مسافر بازخواهد گشت. در صورت رویت هرگونه مشکل و مغایرت می‌توان با مراجعه به بانک صادرکننده کارت بانکی، مشکل را پیگیری کرد.

۱۲) برای ورود به اقامتگاه (Check in) چه مدارکی لازم است؟

برای ورود به محل اقامت مدارکی نظیر شناسنامه و کارت ملی لازم بوده و برای افراد متاهل همراه داشتن شناسنامه/اصل صیغه نامه رسمی با مهر برجسته الزامی است.

۱۳) آیا می‌توان زودتر از موعد مقرر به محل اسکان خود وارد یا دیرتر از زمان اعلام شده خارج شد؟

برای حل این مشکل باید با رزرواسیون اقامتگاه هماهنگ شود تا در صورت خالی بودن اقامتگاه و پرداخت هزینه اضافی از اتاق مورد نظراستفاده گردد. که در صورت بروز این اتفاق حتما از بخش تماس با ما این مورد به اطلاع ندای کرمان رسانده شود.

۱۴) آیا نظرات مسافرین در ندای کرمان جایگاهی دارد؟

ندای کرمان برای نظرات مسافرین گرامی ارزش ویژه‌ای قائل بوده و در صورت مطابقت با “قوانین درج نظرات” آن‌ها را برای دیگر مسافرین به نمایش می‌گذارد. ندای کرمان تصمیم دارد تا تجربه دیگر مسافرین را برای کاربران سایت بازگو کند تا مطابق انتظارشان اقامتگاه مناسبی را انتخاب کنند.

در صورت بروز مشکل از سمت هر واحد اقامتی و عدم توجیه مناسب پس از سه اخطار کتبی، سرویس دهی واحد اقامتی در ندای کرمان در مرحله اول سه ماه تعلیق و در مراحل بعد به صورت دائم متوقف میگردد.

۱۵) کد رزرو آنلاین ندای کرمان  چیست؟

کد رزرو آنلاین ندای کرمان ، شماره‌ای یکتا و خاص است که در صورت بروز هر گونه مشکل و سوال می‌توان با اعلام آن کد به واحد پشتیبانی اطلاعات لازم در رابطه با پیگیری رزرو و مواردی از این قبیل را به این واحد انتقال داد و در کمترین زمان پاسخ صحیحی دریافت کرد.

۱۶) مزایای عضویت در خبرنامه ندای کرمان چیست؟

در صورت عضویت در خبرنامه سایت ندای کرمان  می‌توانید به راحتی از اخبار و پیشنهاد های شگفت انگیز با خبر شوید. تازه ترین مطالب آموزشی و کاربردی مرتبط با گردشگری را در ایمیل خود دریافت نمائید.

۱۷) قیمت سایت ندای کرمان چرا از برد هتل کم‌تر است؟

باهمکاری جمعی مراکز اقامتی استان در راستای توسعه صنعت گردشگری و بستن قرارداد با بهترین نرخ‌ها باعث شده تا قیمت رزرو هتل بر روی سایت ندای کرمان  نسبت به قیمت برد هتل‌ها کم‌تر و ارزان‌تر ارائه شود.

۱۸) آیا تغییر مشخصات مانند نام نفرات یا تاریخ اقامت امکان پذیر است؟

برای تغییر مشخصات مسافرین می‌توان با بخش پشتیبانی هماهنگی لازم انجام شود ولی برای تغییر تاریخ اسکان یا اقامتگاه مورد نظر لازم است رزرو پیشین کنسل گردد و رزرو جدیدی ثبت شود.

۱۹) در صورت فراموش کردن جزییات یا گم شدن واچر چه کاری می‌توان انجام داد؟

هر فرد با مراجعه به بخش لیست سفارشات در قسمت کاربری خود، پیشینه سفارشات خود را می‌تواند مشاهده کند. در صورت نداشتن رمز عبور یا فراموش کردن نام کاربری، با بخش پشتیبانی تماس حاصل کرده و با مشخصات مسافران می‌توان واچر خود را دوباره دریافت کرد.

۲۰) در چه ساعاتی واحد پشتیبانی پاسخ‌گوی سوالات کاربران هستند؟

واحد پشتیبانی سایت ندای کرمان به صورت شبانه روزی در حال پاسخگویی به تماس مسافرین و کاربران گرامی است.

۲۱) علت تکمیل فرم ملاحظات/پیام در زمان ثبت سفارش چیست؟

در صورت وجود هر گونه ملاحظات خاص و ویژه در خصوص شرایط استقبال، اتاق و… مسافران گرامی می‌توانند در این قسمت به آن اشاره کنند تا همکاران ندای کرمان به اقامتگاه مورد نظر انتقال دهند.

۲۲) شمارنده عددی در انتهای ثبت نهایی سفارش چه چیزی را نمایش می‌دهد؟

این شمارنده زمان مورد نیاز برای پیگیری و تماس همکاران واحد پشتیبانی با مسافر را نشان می‌دهد.

۲۳) مسافر در صورت اتمام زمان اعلام شده به منظور اتصال به درگاه بانک و پرداخت چه عملی را باید انجام دهد؟

در صورت اتمام زمان اعلام شده و عدم پرداخت، کاربر می‌تواند با انتخاب گزینه بررسی مجدد روند سفارش را دوباره به جریان بیاندازد.

۲۴) در صورت عدم موجودی اقامتگاه چه مراحلی طی خواهد شد؟

در زمانی که اقامتگاه مورد نظر ظرفیت خالی نداشته باشد، همکاران پشتیبانی ما با کاربر تماس حاصل خواهند کرد. در این زمان برای تغییر محل اقامت می‌توان از محل های نزدیک و مشابه استفاده کرد.

۲۵) چرا دربرخی موارد با وجود امکان ثبت رزرو، پس از بررسی، پیام عدم موجودی نمایش داده می شود؟

 – عدم هماهنگی مسئولین رزرواسیون اقامتگاه ها در اعلام ظرفیت و تعیین تعداد اتاق های موجود هتل و اقامتگاه ها در تاریخ مورد نظر

– اعلام موارد خاص نظیر خرابی ها و مشکلات تاسیسات در زمان قطعی کردن رزرو

– قرار گرفتن رزرو در بازه های پیک و ایجاد مشکل در جدول ظرفیت رزرو هتل؛ به این معنا که ممکن است مسافر در ایام تعطیلی سه روزه ، برای دو روز رزرو ثبت نماید و هتل فقط رزروهای سه روزه را تایید نماید.

– اعلام حداقل روزهای رزرو توسط اقامتگاه در زمان قطعی نمودن؛ به عنوان مثال فقط رزروهایی با حداقل سه شب اقامت را تایید نماید.

– اعلام اتمام ظرفیت، لحظاتی پیش از ثبت رزرو– خالی نگه داشتن ظرفیت برای رزرو جاری که در حال قطعی شدن است.

– موارد امنیتی نظیر ورود مقامات بلندپایه، شخصیت ها به مرکز اقامتی یا موارد پیش بینی نشده.

 

با سپاس از همکاری جاباما
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن